Imaginea vinde! Dacă nu eşti conştient de asta, ar trebui să-ţi tragi un semnal de alarmă. Trăim în secolul 21. Marketingul este mai activ ca niciodată. Suntem bombardaţi zilnic cu produse atrăgătoare datorită imaginii, însă aceasta nu se ridică întotdeauna la înălţimea aşteptărilor. În continuare îţi voi povesti despre 2 componente fără de care imaginea şi-ar pierde din contur.
Componenta #1: Aspectul vizual. Ţine de ceea ce se vede. Asocierea culorilor, armonia dintre ele, cum intră ele în concordanţă cu constituţia individului, culoarea pielii, forma feţei, stilul frizurii şi a bărbii, dacă există. Este ca în vânzări. Dacă vrei să vinzi produsul, trebuie să-l faci să arate bine, analog, trebuie să te faci să arăţi bine, să fii plăcut, cel puţin agreabil. Trebuie să ştii să te vinzi, deoarece în orice context te-ai afla, vrei să tragi lozul câştigător şi doar aşa îţi poţi creşte şansele de reuşită. Ţine cont de acest lucru, iar mediul din jurul tău se va schimba proporţional cu schimbarea ta în bine.
Componenta #2: Calitatea imaginii. Mă voi referi strict la învelişul exterior. Ţine de calitatea elementelor vestimentare pe care le îmbraci, respectiv încalţi, dar şi de calitatea produselor de igienă şi cosmetice pe care le foloseşti. Da, ştiu, eşti bărbat. Asta nu înseamnă că pe etajera oglinzii de la baie nu trebuie să ai produse pentru îngrijire personală. Pleacă de la odorizante şi se termină la produse pentru îngrijirea părului. Desigur, contează calitatea lor. Dai un ban, dar stai în faţă. Dacă tot ai grijă de imaginea ta, fă-o ca la carte. Cât despre hainele pe care le îmbraci, ţine cont de calitatea materialelor, exclusiv. Vorbim doar de materie primă, naturală, niciodată sintetică. Există câteva cazuri particulare, atunci când practici activităţi sportive, dar nici acolo nu se aplică în totalitate. Cât despre ţesăturile sintetice, sunt mai sclipitoare şi te pot scoate în evidentă, însă în mod negativ, pe când cele naturale te afirmă prin intensitate şi bun gust.
Creează-ţi o imagine frumoasă. Simte, în primul rând, că te bucuri de tine şi că te simţi bine. Crede-mă, se vede. Iar acesta este ultimul detaliu fără de care imaginea nu ar putea crea acea integritate. Depinde numai de tine!
Tu cum vezi noţiunea de imagine?
Te aşteptăm să ne urmăreşti pe Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest şi Tumblr, iar în acelaşi timp ajută-ne să ducem această viziune mai departe distribuind articolul cu ajutorul butoanelor de mai jos.